zamówienie na: |
|
zamawiający: |
Miasto i Gmina Chodecz |
tryb zamówienia: |
przetarg nieograniczony |
nr sprawy: |
In.272.13.2020 |
wartość: |
poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust.8 |
termin składania ofert: |
30 listopada 2020 10:00
|
przyczyna unieważnienia:
|
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie art. 93, ust.1 pkt. 7 Ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wady w postępowaniu polegające na dokonaniu przez Zamawiającego czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które mają lub mogły mieć wpływ na wynik postępowania i nie są usuwalne, stanowią podstawę unieważnienia postępowania. |