O B W I E S Z C Z E N I E30.12.2021

O B W I E S Z C Z E N I E

30.12.2021

Chodecz, dnia 30.12.2021 r. 
ZP.6220.4.2020 

Obwieszczenie
o podjęciu zawieszonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247). Burmistrz Chodcza zawiadamia Strony postępowania administracyjnego, prowadzonego na wniosek firmy BLUSOLAR 14 Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, którą reprezentuje Pan Michał Czajkowski /adres w aktach sprawy/ że w dniu 30.12.2021 r.. zostało wydane postanowienie o podjęciu zawieszonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą" zlokalizowanej na działkach o nr ew. 41, 42, 7/2, 31, 33 obr. Mstowo, gm. Chodecz.
Z postanowieniem, o którym mowa powyżej oraz pozostałą dokumentacją w przedmiotowej sprawie, w tym ww. opiniami zainteresowane Strony mogą zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pok. 17a w godzinach pracy Urzędu. Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy. 
Liczba stron postępowania w niniejszej sprawie przekracza 10, wobec powyższego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r. poz. 247) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicy ogłoszeń w sołectwie Mstowo. 
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

B U R M I S T R Z

Jarosław Grabczyński

metryczka


Wytworzył: J. Matuszewska (30 grudnia 2021)
Opublikował: Piotr Lepka (31 grudnia 2021, 11:46:33)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 115