Dostawa mięsa i wędlin na potrzeby wyżywienia dzieci w Przedszkolu i Żłobku Samorządowym w Chodczu w roku szkolnym 2022/2023
Chodecz, 10.08.2022 r.
In.272.13.3.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 17/2021 Burmistrza Chodcza z dnia 11.02.2021 r.
I. ZAMAWIAJĄCY
Miasto i Gmina Chodecz
ul. Kaliska 2
87 – 860 Chodecz
NIP: 888 28 94 988
II. OPIS ZADANIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin na potrzeby wyżywienia dzieci w Przedszkolu i Żłobku Samorządowym w Chodczu w roku szkolnym 2022/2023.
2. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
III. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ ZE SPOSOBEM PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium:
Kryterium 1. cena – 100%
Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
A = (Cena oferowana najniższa / Cena oferty badanej) x 100 pkt x 100%
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona do dnia 19.08.2022 r. do godz. 09:00 za pośrednictwem:
a) poczty, kuriera lub osobiście na adres: Urząd Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz (liczy się data wpływu do Urzędu),
b) poczty elektronicznej na adres: inwestycje@chodecz.pl .
c) faxu na numer 054 2848 070.
2. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 19.08.2022 r. o godz. 09:15 w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01.09.2022 r. do 31.07.2023 r.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu nr 1 załączonym do niniejszego zapytania.
2. Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez oferenta.
3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
4. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby sporządzającej ofertę.
5. Pozycje dotyczące ceny, jeśli nie zostaną uzupełnione, zostaną uznane jako brakujące a oferta niekompletna, co będzie skutkować jej odrzuceniem.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając wyniki zapytania ofertowego na adres e-mail wskazany w ofercie.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Oferentem po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Oferenta, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Warunki zmiany umowy:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy.
3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji umowy, w przypadku zmiany terminu realizacji umowy z głównym Wykonawcą robót budowlanych.
4. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, w tym zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania. W takim przypadku z tego tytułu Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Agata Drzewiecka pod numerem telefonu 054 2848 070 wew. 32 oraz adresem email: inwestycje@chodecz.pl .
IX. ZAŁĄCZNIKI
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Wzór formularza ofertowego.
3. Wzór umowy.
metryczka
Wytworzył: A. Drzewiecka (10 sierpnia 2022)
Opublikował: Piotr Lepka (10 sierpnia 2022, 13:48:40)
Ostatnia zmiana: Piotr Lepka (19 sierpnia 2022, 13:32:18)
Zmieniono: dodanie wyniku
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 264