Strona główna > Aktualności |
O B W I E S Z C Z E N I E27.10.2021
O B W I E S Z C Z E N I E
27.10.2021Chodecz, dnia 27.10.2021
r.
ZP.6220.10.2021Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
zgody na realizację przedsięwzięcia
Na podstawie art. 73 ust. 1, art. 74
ust 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie,
udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na
środowisko (Dz.U. z 2021, poz. 247 ze późn. zm.) oraz art. 61 § 4 i
49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.
U. z 2021, poz. 735 t.j.)
zawiadamiam
że na wniosek złożony przez SUNVEST Sp. z o.o /adres
w aktach sprawy/zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. „Budowa
farmy fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Nowiny,
gmina Chodecz” o mocy do 5 MW na dz. o nr ew. 3/81 obr. Nowiny.
Zgodnie z art.
77 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu
informacji o środowisku i
jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020 r., poz.247 z późn. zm.) oraz §3
ust. 1 pkt. 73 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10
września 2019 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących
znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2019, poz.1839), decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację
przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z następującymi
organami:
-
Regionalnym
Dyrektorem Ochrony Środowiska w Bydgoszczy,
-
Państwowym
Powiatowym Inspektorem Sanitarnym we Włocławku,
-
Dyrektorem
Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie we Włocławku.
W związku z
powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego
zawiadomienia, zgodnie z art. 10 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony postępowania mogą
zapoznać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul.
Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pokój 17 a, w godzinach pracy Urzędu.
Liczba stron
postępowania w niniejszej sprawie przekracza 10, wobec powyższego zgodnie z
art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3
października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie,
udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na
środowisko (Dz.U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.) oraz art. 49 Kpa –
zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze
obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni,
poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu
Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicy ogłoszeń
w sołectwie Wola Adamowa.
Zgodnie z art. 49
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu
dni od dnia publicznego ogłoszenia.
BURMISTRZ
CHODCZA
Jarosław
Grabczyński
metryczka
Wytworzył: J. Matuszewska (27 października 2021)
Opublikował: Piotr Lepka (28 października 2021, 09:45:17)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 111