Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2005 |
zamówienie na: |
Prace serwisowe kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej w Chodczu (2 kotły z palnikiem olejowym), w Zalesiu (1 kocioł z palnikiem olejowym), w Cettach (1 kocioł z palnikiem olejowym), w Nowinach (1 kocioł z palnikiem olejowym). |
zamawiający: | ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWY MIASTA i GMINY W CHODCZU |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej 60000 euro |
termin składania ofert: | 18 listopada 2005 |
wynik postępowania: | Została wybrana oferta firmy Zakłady Energetyki Cieplnej "Warmex" Spółka z o.o. |
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:
Prace serwisowe kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej w Chodczu (2 kotły z palnikiem olejowym), w Zalesiu (1 kocioł z palnikiem olejowym), w Cettach (1 kocioł z palnikiem olejowym), w Nowinach (1 kocioł z palnikiem olejowym).
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH MIASTA i GMINY w CHODCZU
ul. WARYŃSKIEGO 18
87-860 CHODECZ
www.bip.chodecz.pl
inwestycjechodecz@op.pl
Godziny otwarcia ZOPO MIG CHODECZ – 7:15 – 15:15
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Osobiście lub za pośrednictwem Poczty Polskiej (za pobraniem)
Cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia –30 zł
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac serwisowych kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej w Chodczu (2 kotły z palnikiem olejowym), w Zalesiu (1 kocioł z palnikiem olejowym), w Cettach (1 kocioł z palnikiem olejowym), w Nowinach (1 kocioł z palnikiem olejowym).
Zakres robót:
I. W ramach głównych przeglądów serwisowych Wykonawca wykonywał będzie następujące czynności:
1. Czyszczenie powierzchni ogrzewalnej kotłów.
2. Czyszczenie wszystkich zabrudzonych części palnika.
3. Sprawdzenie i ewentualna wymiana wkładek filtrów paliwa.
4. Sprawdzenie elektrody zapłonowej oraz jakości iskry, ewentualna regulacja bądź wymiana elektrody.
5. Sprawdzenie urządzeń kontroli płomienia – elektrody jonizacyjnej lub fotokomórki.
6. Sprawdzenie nastaw czujników oraz ich funkcjonowanie.
7. Sprawdzenie urządzeń sterujących i regulacyjnych, ich funkcje, nastawy oraz czasy zadziałania.
8. Sprawdzenie położenia głowicy palnikowej.
9. Oględziny zdemontowanego z kotła palnika, sprawdzenie izolacji ceramicznych urządzeń a w razie stwierdzenia uszkodzenia wymiana tych urządzeń, oczyszczenie całości.
10. Oczyszczenie: okienka do podglądu płomienia, wentylatora, klapy powietrznej, głowicy palnika.
11. Montaż i ustawienie wszystkich współpracujących części palnika zgodnie z instrukcją serwisową.
12. Sprawdzenie procesu spalania oraz składu chemicznego spalin. W ramach pomiarów kontroli podlegają:
a) temperatura pomieszczenia kotłowni,
b) temperatura spalin,
c) zawartość dwutlenku węgla w spalinach,
d) zawartość tlenku węgla w spalinach,
e) zawartość tlenu w spalinach,
f) zawartość tlenków azotu,
g) sprawność paleniskową,
h) współczynnik nadmiaru powietrza,
13. Oczyszczenie zewnętrzne palnika.
14. Wpisanie wyników pomiarów do protokołu i pozostawienie 1 egz. w kotłowni.
II. W szczególnie uzasadnionych przypadkach np. w razie konieczności wcześniejszego rozpoczęcia sezonu grzewczego, Zlecający ma prawo w pełni lub częściowo odstąpić od wykonania przez Wykonawcę zakresu czynności podanego w ust. 1. o ograniczeniu zakresu czynności Zlecający ma obowiązek powiadomić pisemnie Wykonawcę.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6) Termin wykonania zamówienia: do 30.09.2006r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych, zwanych dalej „ustawą”, zamawiający wymaga w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów:
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
- koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia
lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej
w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym
dalej „zamówieniem”,
- dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą
wykonywać zamówienie, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień,
- aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego
albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu
sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia
osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
- aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,
wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
terminem składania ofert,
- aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu
Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania
w całości wykonania decyzji właściwego organu
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga następujących dokumentów:
- informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych
pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego,
w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, jeżeli przedmiotem
zamówienia są roboty budowlane lub usługi,
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi
i urządzeń, jakie posiada wykonawca,
- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać
zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat prac,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajom i wartością
pracom stanowiącym przedmiot dokumentów potwierdzających,
że prace te zostały wykonane należycie.
W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga następujących dokumentów:
- sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu
przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości
również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku
wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania
finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata
obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten
okres,
- informacji banku, w który wykonawca posiada podstawowy
rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
- polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
8) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
9) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
Miasta i Gminy Chodecz
ul. Waryńskiego 18
87-860 Chodecz
Sekretariat szkoły
do dnia , 18-11-2005r. do godz. 10:00
10) Miejsce i termin otwarcia ofert;
w siedzibie zamawiającego
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
Miasta i Gminy Chodecz
Ul. Waryńskiego 18
87-860 Chodecz
Sekretariat szkoły
Dnia, 18-11-2005r. o godz.10:00
11) Termin związania ofertą
okres 30 dni tj, do dnia 2005-12-19
metryczka
Opublikował: Piotr Lepka (2 listopada 2005, 11:55:55)
Ostatnia zmiana: Piotr Lepka (22 listopada 2005, 08:53:11)
Zmieniono: dodanie roztrzygnięcia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2224