Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2005 |
zamówienie na: |
Zakup i dostawa miału węglowego dla Urzędu Miasta i Gminy Chodecz w sezonie grzewczym 2005/2006 w ilości 40 ton. |
zamawiający: | Urząd Miasta i Gminy Chodecz |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | Poniżej 60000 Euro |
termin składania ofert: | 21 października 2005 |
wynik postępowania: | Została wybrana oferta firmy Usługowo - Handlowej Czesław Janiak |
Chodecz, 2005-09-29
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa miału węglowego dla Urzędu Miasta i Gminy Chodecz w sezonie grzewczym 2005/2006 w ilości 40 ton.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy Chodecz
ulica Kaliska 2
Kod 87-860 Chodecz
www.chodecz.pl
bip@chodecz.pl
Godziny urzędowania – 8:00 – 15:00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Odbiór osobisty lub za pośrednictwem Poczty Polskiej za zaliczeniem pocztowym.
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: N - D
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa miału węglowego w ilości 40 ton o poniższych parametrach:
- zawartość opałowa - min. 28.000 kJ/kg
- zawartość popiołu - max. 19,6 %
- wilgotność całkowita - max. 6,33 %
- siarka całkowita - max. 0,74 %
10000000-3
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie realizowane będzie w trzech etapach :
1. Dostawa do dnia 10 listopada 2005 r. - 15 ton
2. Dostawa do dnia 15 stycznia 2006 r. - 15 ton
3. Dostawa do dnia 30 marca 2006 r. - 10 ton.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych, zwanych dalej „ ustawą „, Zamawiający wymaga w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych z zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów:
- Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Certyfikatów, deklaracji zgodności lub innych dokumentów potwierdzających jakość i parametry dostarczanego miału węglowego.
8) Informacja na temat wadium:
N - D
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100%
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miasta i Gminy Chodecz
ulica Kaliska 2
Kod 87-860 Chodecz
Pokój nr 2
do dnia 2005-10-21 do godz. 12:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
siedzibie zamawiającego
87-860 Chodecz
ulica Kaliska 2
Pokój nr 10
dnia 21.10.2005 r. o godz. 12:00
12) termin związania ofertą:
okres 30 dni , tj. do dnia 2005-11-21
metryczka
Opublikował: Piotr Lepka (29 września 2005, 09:35:37)
Ostatnia zmiana: Piotr Lepka (22 listopada 2005, 09:34:18)
Zmieniono: Dodanie roztrzygnięcia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2822