Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2007 |
zamówienie na: |
PRZEBUDOWĘ DROGI GMINNEJ STRZYŻKI - MSTOWO GMINA CHODECZ |
zamawiający: | Miasto i Gmina Chodecz |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | powyżej 60.000 euro |
termin składania ofert: | 12 lutego 2007 10:00 |
wynik postępowania: | Została wybrana oferta Firmy Inżynieryjno-Drogowej \"DROGTOM\" Sp. z o.o. |
Specyfikacja (1546kB)
Dokumentacja (242kB)
Informacja (24kB)
341/01/07
Chodecz, 2007-01-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na PRZEBUDOWĘ DROGI GMINNEJ STRZYŻKI - MSTOWO GMINA CHODECZ na potrzeby Miasta i Gminy Chodecz. Nr sprawy: 341/01/07.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Pzp Miasto i Gmina Chodecz zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miasto i Gmina Chodecz
Ulica Kaliska 2
87-860 Chodecz
Strona - www.bip.chodecz.pl
E-mail - inwestycjechodecz@op.pl
Godziny urzędowania - pn., śr., czw., pt. - 7/15 - 15/15
wt.- 8/00 - 16/00
2) Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 60 000 euro.
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.bip.chodecz.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem Poczty Polskiej za pobraniem kosztów przesyłki.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych:
Przebudowa drogi gminnej Strzyżki - Mstowo gmina Chodecz o długości 930 m.
Parametry techniczne drogi :
- klasa drogi - VII
- szerokość jezdni - 3,50 m
- szerokość utwardzonych poboczy - 2 x 1,25 m
- długość drogi 930,00 m
- łączna powierzchnia drogi - 3.495,10 m2
- klasa obciążenia drogi KR 2 ( 100 kN/oś )
Nawierzchnia jezdni :
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego średnioziarnista BA grub. 4 cm wg
PN-5-96025,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gruboziarnista BA grub. 5 cm wg
PN-5-96025,
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem ( doziarnienie gruntu - 100 % o
RM = 5 MPa a gr. 20 cm z dylatacjami pozornymi zabezpieczone geosiatką
co 6 m ),
- warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm.,
- sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Is . 1,0,
- odwodnienie.
- obsługa geodezyjna robót oraz inwentaryzacją powykonawczą wykonanych robót.
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV – 45100000-8 – Roboty ziemne
CPV - 45230000-8 – Odwodnienie korpusu drogowego
CPV - 45233000-9 - Podbudowa
CPV – 45233000-9 - Nawierzchnia
CPV - 45233280-5 – Oznakowanie pionowe
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
30.07.2007 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
"wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim
rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z
podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez zamówienie
odpowiadające swoim rodzajem co przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie
minimum dwóch zadań w zakresie budowy dróg z nawierzchnią z betonu asfaltowego na
podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem.
- dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia:
walcem wibracyjnym, równiarką drogowa, koparką, spycharką, samochodem
samowyładowawczym;
- dysponują pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności drogowej bez ograniczeń;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia; tj.:
posiadają środki finansowe albo posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową do kwoty nie niższej niż 500.000.- zł, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 PLN.
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Prawo zamówień publicznych).
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
"nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
" nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne,
o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
" wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
" złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
" nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
" niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
" jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
" zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
" wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ,
" zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić
na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
" który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się
na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
" nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
" nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
8) Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15.000,00 zł,
słownie: piętnaście tysięcy złotych.
3. Wykonawca wnosi wadium:
a) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Lubraniec O/Chodecz nr 76 9559 1014 0000 0127 2000 0001,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.), przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
4. Oryginał dokumentu wadialnego lub kserokopia przelewu potwierdzającego wniesienie wadium musi być załączone do oferty.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
Cena 100 %
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego :
Urząd Miasta i Gminy Chodecz
Ulica Kaliska 2
87-860 Chodecz
Pokój nr 2
do dnia 2007-02-12 do godz. do godz. 10/00
11) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.bip.chodecz.pl
12) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego :
Urząd Miasta i Gminy Chodecz
Ulica Kaliska 2
87-860 Chodecz
Pokój nr 10
dnia 2007-02-12 o godz. godz. 10/15.
13) termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-03-12
14) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
N - D
15) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem
strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów
N - D
16) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja
elektroniczna
N - D
____________________________________
Miasto i Gmina Chodecz
zatwierdził : Burmistrz Chodcza Kazimierz Sawiński
metryczka
Opublikował: Piotr Lepka (8 stycznia 2007, 14:22:14)
Ostatnia zmiana: Piotr Lepka (21 lutego 2007, 10:15:42)
Zmieniono: Podanie wyniku postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2692