Strona główna > Aktualności |
Obwieszczenie 17.03.2016
Obwieszczenie
17.03.2016Obwieszczenie o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn. „Przebudowa - odbudowa drogi gminnej Chodecz-Łakno nr 191326 C w km od 0+000 – do 3+500 Gmina Chodecz”
Chodecz, dnia 17.03.2016r.
OŚiDG.6220.1.2016
Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
Na podstawie art. 73 ust. 1, art. 74 ust 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013.poz.1235 ze zm.) oraz art. 61 § 4 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013, poz. 267 z późn. zm.)
zawiadamiam:
• że na wniosek z dnia 17.03.2016 r. złożony przez Miasto i Gminę Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. „Przebudowa - odbudowa drogi gminnej Chodecz-Łakno nr 191326 C w km od 0+000 – do 3+500 Gmina Chodecz”,
• o wystąpieniu do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Włocławku oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy o opinię, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.
Zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 60 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2016 poz. 71), planowane przedsięwzięcie zaliczane jest do inwestycji mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko.
Organem władnym do wydania ww. decyzji jest Burmistrz Chodcza po uzyskaniu uzgodnienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Włocławku.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pokój 13, w godzinach pracy Urzędu.
Liczba stron postępowania w niniejszej sprawie przekracza 20, wobec powyższego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicach ogłoszeń w sołectwie Strzyżki – obręb Huta Chodecka, w sołectwie Mielinek obręb Mielno, w sołectwie Zieleniewo obręb Zieleniewo (miejscowość Łakno).
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
B U R M I S T R Z
Jarosław Grabczyński
Jarosław Grabczyński
metryczka
Wytworzył: J. Bontal (17 marca 2016)
Opublikował: Piotr Lepka (18 marca 2016, 12:58:51)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 235