w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków dyrektora Żłobka Samorządowego z siedzibą przy ul. Waryńskiego 16 w Chodczu
w sprawie zmiany zarządzenia Nr 98/2021 Burmistrza Chodcza w sprawie ustalenia maksymalnego wynagrodzenia dla kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Chodecz
w sprawie pełnomocnictwa dla Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kosciuszki w Chodczu
w sprawie wydawania wezwań, postanowień oraz zaświadczeń podatkowych
w sprawie przyjęcia informacji o przebiegu wykonania budżetu Miasta i Gminy Chodecz za pierwsze półrocze 2022 roku, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planów finansowych instytucji kultury
w sprawie przekazania majątku i dokumentacji Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu
w sprawie powołania Komisji dla potrzeb zlikwidowania pieczęci i pieczątek, które utraciły ważność
w sprawie upoważnienia Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodczu do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłar dodatku węglowego
w sprawie potwierdzenia zawarcia umowy dzierżawy gruntów
w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa i zakup oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej w Chodczu w ilościach 80 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/2023 r."
w sprawie ustalenia terminu do składania wniosków o udzielenie pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników i materiałów edukacyjnych
w sprawie wprowadzenia do użytku "Gminnego planu dystrybucji tabletek jodku potasu"
w sprawie zmian do budżetu Miasta i Gminy Chodecz na 2022 rok.
w sprawie zakazu podlewania ogrodów przydomowych, działkowych i terenów zielonych
w sprawie podania do publicznej wiadomości danych dotyczących wykonania budżetu Gminy Chodecz na koniec II kwartału 2022 roku.
w sprawie zmian do budżetu Miasta i Gminy Chodecz na 2022 rok
w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela ubiegającego się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego
w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu
w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych oraz wykonywania czynności kancelaryjnych określonych w instrukcji kancelaryjnej, stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwum zakładowego w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz