Strona główna > Aktualności |
O B W I E S Z C Z E N I E29.11.2023
O B W I E S Z C Z E N I E
29.11.2023Chodecz, dnia 29.11.2023 r.
ZP.6220.4.2020
Obwieszczenie
o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa
Na podstawie art. 33 ust. 1 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 zm.), przed wydaniem decyzji wymagającej udziału społeczeństwa Burmistrz Chodcza
podaje do publicznej wiadomości
informacje o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą" zlokalizowanej na działkach o nr ew. 41, 42, 7/2, 31, 33 obr. Mstowo, gm. Chodecz.
Postępowanie w niniejszej sprawie zostało wszczęte w dniu 30 grudnia 2021 r. na wniosek firmy Blusolar 14 Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie, reprezentowaną przez Pana Michała Czajkowskiego /adres w aktach sprawy/.
Planowane przedsięwzięcie zalicza się do przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt. 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U.2019, poz. 1839).
Organem administracji właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Chodcza, zaś organem biorącym udział w ocenie oddziaływania na środowisko jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku oraz Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni we Włocławku.
Na podstawie art. 79 ust. 1 ustawy ooś, przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, organ właściwy do jej wydania zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu, w ramach którego przeprowadza ocenę oddziaływania na środowisko. Udział ten, zgodnie z przepisem art. 29 ustawy ooś przysługuje „każdemu’.
W związku z powyższym, informuję o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu na środowisko, a także pozostałą dokumentacją sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pok. 17a w godzinach pracy Urzędu oraz możliwości składania uwag i wniosków w terminie 30 dni od podania do wiadomości niniejszego obwieszczenia.
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej na adres Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres: urzad@chodecz.pl.
Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Chodcza przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Uwagi lub wnioski złożone po upływie wskazanego terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicy ogłoszeń w sołectwie Mstowo.
B U R M I S T R Z
Jarosław Grabczyński
metryczka
Wytworzył: A. Jezierski (29 listopada 2023)
Opublikował: Piotr Lepka (29 listopada 2023, 11:10:56)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 151