Obwieszczenie07.02.2017

Obwieszczenie

07.02.2017


Obwieszczenie o wydaniu postanowienia w sprawie braku potrzeby przeprowadzenia OOŚ oraz o zebranych dowodach - „Przebudowa drogi gminnej  w miejscowości                                                                                    Strzyżki, Mstowo”
                                                                                                            
Chodecz, dnia 07.02.2017 r.
OŚiDG.6220.9.2016
Obwieszczenie    
Zgodnie z art. 10 § 1, art 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016, poz. 23) oraz  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października    2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r., poz. 353 t.j.),
 
zawiadamiam  
 
·      o wydaniu w dniu 07.02.2017 r. postanowienia Burmistrza Chodcza znak OŚiDG.6220.9.2016 stwierdzającego brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn.: „Przebudowa drogi gminnej  w miejscowości  Strzyżki, Mstowo” w toku postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację ww. przedsięwzięcia. 
·      o zebranych dowodach i materiałach przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla tego przedsięwzięcia. 
 
            W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie z art. 10 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2,  87-860 Chodecz, pokój 17a w godzinach pracy Urzędu.
            Liczba stron postępowania w niniejszej sprawie przekracza 20, wobec powyższego zgodnie  z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2016 r. poz. 353 t.j) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o zakończeniu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz oraz na tablicach ogłoszeń w sołectwach: Mstowo, Strzyżki.
            Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
                                                                                                                     
 
 
                                                                                                        B U  R M I S T R Z
 
                                                                                                      Jarosław Grabczyński
 
 
 
 

metryczka


Wytworzył: J. Matuszewska (7 lutego 2017)
Opublikował: Robert Drzewiecki (7 lutego 2017, 14:19:38)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 214