Zastępcze wykonanie usunięcia odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania i magazynowania tj. z działki o nr ew. 57 obręb Mielno, 7/8 obręb Lubieniec, 7/3 obręb Lubieniec gmina Chodecz

Chodecz, 31.10.2023 r.

Znak sprawy: 6236. 2.1.2023



ZAPYTANIE OFERTOWE
w oparciu o wewnętrzny Regulamin udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 65/2022 Burmistrza Chodcza z dnia 09.08.2022 r.

I. ZAMAWIAJĄCY Miasto i Gmina Chodecz ul. Kaliska 2 87 – 860 Chodecz NIP: 888 28 94 988

II. OPIS ZADANIA Przedmiotem zamówienia jest : zastępcze wykonanie usunięcia odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania i magazynowania tj. z działki o nr ew. 57 obręb Mielno, 7/8 obręb Lubieniec, 7/3 obręb Lubieniec gmina Chodecz. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

III. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ ZE SPOSOBEM PRZYZNAWANIA PUNKTÓW Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: Kryterium 1. Cena – 100 % Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty: Cena = najniższa cena ze wszystkich ofert

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferta powinna być dostarczona do dnia 30.11.2023r. do godz.10.00 za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście na adres: Urząd Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz (liczy się data wpływu do Urzędu), poczty elektronicznej na adres: go@chodecz.pl faxu na numer 054 2848 070. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 30.11.2023, o godz. 10.30 w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87 – 860 Chodecz. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin realizacji przedmiotu zamówienia: ustala Wykonawca.

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu nr2 załączonym do niniejszego zapytania. Oferta powinna być: - opatrzona pieczątką firmową, - posiadać datę sporządzenia, - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, - podpisana czytelnie przez oferenta. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby sporządzającej ofertę. Pozycje dotyczące ceny, jeśli nie zostaną uzupełnione, zostaną uznane jako brakujące a oferta niekompletna, co będzie skutkować jej odrzuceniem.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów w sposób zwyczajowo przyjęty, tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając wyniki zapytania ofertowego na adres e-mail wskazany w ofercie. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Oferentem po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Oferenta, ale nie później niż w terminie związania ofertą. Warunki zmiany umowy: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji umowy, w przypadku zmiany terminu realizacji umowy z głównym Wykonawcą robót budowlanych. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołanie, skarga. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, w tym zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania.
W takim przypadku z tego tytułu Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE Dodatkowych informacji udziela Lidia Chodorek pod numerem telefonu 54 2818070 wew. 18 oraz pod adresem email: go@chodecz.pl

IX. ZAŁĄCZNIKI
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją fotograficzną.
2. Wzór formularza ofertowego.

ZAPYTANIE OFERTOWE (11357kB) pdf

Wynik zapytania (281kB) pdf

metryczka


Wytworzył: L. Chodorek (31 października 2023)
Opublikował: Piotr Lepka (31 października 2023, 10:57:24)

Ostatnia zmiana: Piotr Lepka (5 grudnia 2023, 08:25:42)
Zmieniono: dodanie wyniku

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1361