OBWIESZCZENIE25.02.2020

OBWIESZCZENIE

25.02.2020

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn. „Budowa dwóch elektrowni fotowoltaicznych o mocy do 1 MW każda, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obrębie Mstowo gm. Chodecz”

Chodecz, dnia 25.02.2020 r.

ZP.6220.2.2020

Obwieszczenie 
o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia

Na podstawie art. 73 ust. 1, art. 74 ust 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2018 r. poz. 2081 oraz z 2019 r. poz. 630, 1501, 1589, 1712, 1815.) oraz art. 61 § 4  i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018, poz. 2096)   
zawiadamiam 
że  na wniosek z dnia 13.02.2020 r. (wpływ do Urzędu: 21.02.2020) r. złożony przez firmę PV 420 Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie /adres w aktach sprawy/, reprezentowaną przez  Pana Wojciecha Poturalskiego /adres w aktach sprawy/ zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. "Budowa dwóch elektrowni fotowoltaicznych o mocy do 1 MW każda, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obrębie Mstowo gm. Chodecz" dz. o nr ew. 17 i 53.

Zgodnie  z art. 77 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2019 r., poz.2170 ze zm.) oraz  §3 ust. 1 pkt. 54 rozporządzenia  Rady  Ministrów  z  dnia 10 września 2019  r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2019, poz. 1839),decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się  po uzgodnieniu z następującymi organami:
Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Bydgoszczy,
Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym we Włocławku,
Zarządem Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie we Włocławku.

W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie z art. 10 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pokój 17 a,  w godzinach pracy Urzędu. 

Liczba stron postępowania w niniejszej sprawie przekracza 10, wobec powyższego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2018 r. poz. 2081 oraz z 2019 r. poz. 630, 1501, 1589, 1712, 1815.) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicy ogłoszeń w sołectwie Mstowo. 

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.



     B U  R M I S T R Z 
       /-/
          Jarosław Grabczyński

metryczka


Wytworzył: J. Matuszewska (25 lutego 2020)
Opublikował: Piotr Lepka (25 lutego 2020, 15:10:14)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 243