Strona główna > Aktualności |
O B W I E S Z C Z E N I E13.04.2023
O B W I E S Z C Z E N I E
13.04.2023Chodecz,
dnia 13.04.2023 r.
ZP.6220.13.2022Obwieszczenie
w sprawie wydania postanowienia w sprawie potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko
Na podstawie
art. 9, 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks
postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000) oraz art.
74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.). Burmistrz Chodcza zawiadamia Strony
postępowania administracyjnego, prowadzonego na wniosek firmy KPE FARMS Sp. z o.o /adres w aktach sprawy/ reprezentowanej
przez Pana Rafała Orzechowskiego, że w dniu 13.04.2023 r. zostało
wydane postanowienie stwierdzające obowiązek przeprowadzenia oceny
oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa
farmy fotowoltaicznej o mocy do 10 MW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowaną na
działkach o nr: 44 i 45 w obręb Mielinek, gm. Chodecz"
Przed
wydaniem ww. postanowienia uzyskano:
-
opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Włocławku
stwierdzającą brak konieczności
przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko,
-
opinię Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy stwierdzającą
potrzebę przeprowadzenia ww. oceny,
-
opinię Dyrektora Zarządu Zlewni we Włocławku PGW Wody Polskie,
stwierdzającą, że inwestycja nie wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania
przedsięwzięcia na środowisko.
Z
postanowieniem, o którym mowa powyżej oraz pozostałą dokumentacją w
przedmiotowej sprawie, w tym ww. opiniami zainteresowane Strony mogą zapoznać
się w Urzędzie Miasta i Gminy
Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pok. 17a w godzinach pracy Urzędu. Wgląd
w akta sprawy nie jest obowiązkowy.
Na niniejsze
postanowienie przysługuje stronom postępowania zażalenie do Samorządowego
Kolegium Odwoławczego we Włocławku w terminie 7 dni od dnia doręczenia
postanowienia.
Liczba stron postępowania w
niniejszej sprawie przekracza 10, wobec powyższego zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o
udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w
ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2022 r.
poz. 1029) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania
następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej
wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP,
tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz
oraz na tablicy ogłoszeń w sołectwie Mielinek.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron
postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia
publicznego ogłoszenia.
B
U R M I S T R Z
Jarosław Grabczyński
metryczka
Wytworzył: J. Matuszewska (13 kwietnia 2023)
Opublikował: Piotr Lepka (13 kwietnia 2023, 13:58:53)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 111