w sprawie udzielenia upoważnienia dla podinspektora ds. księgowości podatkowej do wystawiania i podpisywania upomnień oraz administracyjnych tytułów wykonawczych w postępowaniu egzekucyjny w administracji w zakresie zobowiązań podatkowych
w sprawie ustalenia zasad wynagrodzenia dyrektora samorządowej instytucji kultury, dla których organizatorem jest Miasto i Gmina Chodecz
w sprawie zmian do budżetu Miasta i Gminy Chodecz na 2021 rok
w sprawie zmian do budżetu Miasta i Gminy Chodecz na 2021 rok
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Przebudowa dróg gminnych w sołectwie Sobiczewy i Brzyszewo, gmina Chodecz"
w sprawie wyboru długości okresu średniej arytmetycznej stosowanego do wyliczenia relacji określonej w art. 243 ust. 1 ustawy o finansach publicznych
w sprawie powołania zespołu do przeprowadzenia analizy zagrożeń, w tym identyfikacji miejsc, w których występuje zagrożenie dla bezpieczeństwa osób wykorzystujących obszar wodny do pływania, kąpania się i uprawiania sportu lub rekreacji.
w sprawie ustalenia maksymalnego wynagrodzenia dla kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Chodecz
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby wyżywienia dzieci w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w roku szkolnym 2021/2022”
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby wyżywienia dzieci w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w roku szkolnym 2021/2022”
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby wyżywienia dzieci w Przedszkolu i Żłobku Samorządowym w Chodczu w roku szkolnym 2021/2022”
w sprawie powołania obsady służby Stałego Dyżuru Burmistrza w Urzędzie Miasta i Gminy w Chodczu
w sprawie organizacji i funkcjonowania Stałego Dyżuru Burmistrza w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz oraz powołania punktów kontaktowych w jednostkach organizacyjnych gminy
w sprawie organizacji systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach na terenie Miasta i Gminy Chodecz
w sprawie zmian do budżetu Miasta i Gminy Chodecz na 2021 rok
w sprawie ustalenia dodatkowego dnia wolnego od pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Chodczu
w sprawie powołania komisji ds rozpatrzenia wniosków o udzielenie dotacji celowej na realizację przedsięwzięć o charakterze sportowym na 2022 rok.
w sprawie upoważnienia Zastępcy Burmistrza do potwierdzania zawartych umów dzierżawy gruntów zaliczonych do użytków rolnych
w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu
w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Chodecz na lata 2022-2033